Середа, 13.12.2017, 15:43
ДПІ у Носівському районі
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Форма входу
Державні органи










Головна » 2012 » Червень » 27 » : «Ми докладаємо зусиль, щоб прискорити перетворення нашого відомства з фіскального органу на сервісну службу»
16:56
: «Ми докладаємо зусиль, щоб прискорити перетворення нашого відомства з фіскального органу на сервісну службу»

«Ми докладаємо зусиль, щоб прискорити перетворення нашого відомства з фіскального органу на сервісну службу»

Головною метою реформ у сфері оподаткування на нинішньому етапі є зниження податкового тиску на реальний сектор економіки, спрощення дозвільних процедур, поглиблення партнерських відносин з платниками, що має позначитися на підвищенні рівня добровільної сплати податків.

Працюючи в умовах модернізації податкової системи, ДПС у Чернігівській області  успішно забезпечує виконання нашого головного завдання, а саме - стабільного наповнення бюджетів. Перше півріччя поточного року було для нас напруженим і водночас результативним.

Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження до Державного бюджету зросли на 7 відсотків, до місцевих бюджетів – на 20 відсотків.

 Зокрема, значно більше надійшло таких бюджетоформуючих податків, як податок на прибуток, акцизний податок з вітчизняних товарів, податок на додану вартість. Загалом питома вага зазначених податків сягає 70-80 відсотків у загальних обсягах надходжень.

Маю зазначити, що за підсумками 5 місяців Чернігівщина посіла п’яте місце в Україні за сумою надходження коштів до Держбюджету, що контролюються податковою службою. За підсумками півріччя ми також розраховуємо залишитися в числі лідерів серед податкових служб України.

Нині на державному рівні реалізується політика щодо переходу нашого відомства від фіскального органу до сервісної служби. Ми свідомо зменшуємо тиск на платників при проведенні контрольно-перевірочних заходів.

Завдяки новим критеріям контрольно-перевірочної роботи реально послабився тиск на малий та середній бізнес. Значно знизилася загальна кількість запланованих документальних перевірок. Так, у 2012 році порівняно з попереднім, кількість перевірок зменшилася більше, ніж наполовину.

Ми сприймаємо платників, як своїх клієнтів, які повинні отримати високоякісний сервіс. Нині на Чернігівщині створюється мережа центрів обслуговування платників податків, які працюють за принципом «єдиного вікна».   

Навіть перший досвід роботи свідчить, що з їх відкриттям відчутно зменшується витрата часу на сплату податків та подання звітності. Не приховую, що нам приємно чути схвальні відгуки платників податків.

Ми активно впроваджуємо і нові електронні сервіси та системи дистанційного обслуговування. Приміром, нещодавно у ДПІ у м.Чернігові відкрили відділення Центру сертифікації ключів електронного підпису.

Принциповим у нашій роботі є те, що запровадження нових технологій та організаційні зміни поєднує одна ідея – ставлення до платника як до рівноправного партнера. Адже ми працюємо на спільну мету – наповнення державної скарбниці та підвищення стандартів  життя.

        Я вдячний колективу податківців Чернігівщини, що ми працюємо на наповнення бюджетів єдиною згуртованою командою. Ми і надалі будемо робити все від нас залежне, щоб держава гарантувала людям соціальні блага і впевненість у завтрашньому дні.

       Зі святом, шановні колеги! Зі святом, шановні платники податків! Міцного вам здоров’я, успіхів, подальшої плідної праці.

Переглядів: 266 | Додав: SirKo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Червень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Корисні посилання





















Операція бюджет





Copyright MyCorp © 2017Безкоштовний хостинг uCoz