Вівторок, 21.11.2017, 13:06
ДПІ у Носівському районі
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Форма входу
Державні органи










Головна » 2011 » Листопад » 28 » З 1 січня 2012 року коло платників податків, які зобов'язані реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних побільшає
13:32
З 1 січня 2012 року коло платників податків, які зобов'язані реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних побільшає

З 1 січня 2012 року, відповідно до пункту 11 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, обов'язковій реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних підлягають податкові накладні, у яких сума податку на додану вартість становить понад 10 тисяч гривень, а також, податкові накладні, виписані при здійсненні операцій з постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України не залежно від розміру податку на додану вартість в одній податковій накладній.

Таким чином, коло платників податків - продавців, які зобов'язані реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, у 2012 році значно збільшиться. Це є вагомим аргументом переходу на подання звітності в електронному вигляді для платників податку на додану вартість, оскільки для здійснення цієї процедури необхідно виконати ті ж вимоги, що і для подання звітності в електронному вигляді. Таким платникам податків потрібно заключити договір в податковій інспекції про визнання електронних документів, мати спеціалізоване програмне забезпечення, засіб криптографічного захисту інформації та чинні посилені сертифікати відкритих ключів.

Сьогодні надзвичайно важливими є взаєморозуміння й налагодження партнерських стосунків між податковою службою та платниками податків. Однією з перешкод на цьому шляху є встановлена система подання податкової звітності в класичному, паперовому вигляді. Не секрет, що вона пов’язана з втратами часу на подання звітності та коштів на придбання паперових бланків кожної звітної форми.

Крім того, під час заповнення декларації існує імовірність припуститися певних помилок – як арифметичних, так i методологічного характеру. I тоді платникові потрібен буде новий комплект бланків та доведеться знову відвідати податкову інспекцію, навіть коли потрібно виправити лише одну цифру.

Подання звітності в електронному вигляді має багато переваг для платників податків – економія робочого часу та коштів на придбання бланків, гарантоване оперативне відстеження змін до форм звітності, і не тільки податкової, арифметичний контроль за показниками декларації, безпаперова технологія подання звітності, уникнення витрат часу на черги при поданні звітності, надходження підтвердження прийняття звітності, оперативність обробки податкової звітності, суттєве скорочення часу на проведення перевірки щодо правомірності заявлених до відшкодування сум ПДВ та забезпечення своєчасного відшкодування.

Отже, ідеальним вирішенням цієї проблеми може бути передача звітних документів до податкової інспекції засобами електронного зв'язку. Платник податків, який прийняв рішення подавати звітність до органів ДПС в електронному вигляді:

- отримує в акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатку юридичної особи. Особисті ключі знаходяться на ключових (електронних) носіях, що зберігаються в таємниці (п. 42.4 ст. 42 Податкового кодексу України).

- отримує в податковій інспекції за місцем реєстрації або на WEB-сайті ДПС України чи WEB-сайті ДПА в області текст примірного договору про визнання електронних документів, безкоштовне спеціалізоване програмне забезпечення формування та подання до органів ДПС податкових документів в електронному вигляді;

- ознайомившись з редакцією договору, заповнює необхідні реквізити, у тому числі вписує свою електронну адресу, підписує та скріплює печаткою два примірники договору (для фізичної особи суб'єкта підприємницької діяльності за наявності печатки);

- надає до податкової інспекції за місцем реєстрації підписані та скріплені печаткою два примірники договору та посилені сертифікати відкритих ключів на електронному носії;

- після підписання договору в податковій інспекції за місцем реєстрації отримує один примірник договору.

Звичайно, зазначені дії потребують витрачання часу. Але, витративши один раз час на оформлення договору про визнання електронних документів, Ви заощадите свій час кожного наступного місяця.

 Не зволікайте, звертайтеся до органів ДПС за місцем Вашої реєстрації та укладайте договори про визнання електронних документів і подавайте звітність в електронній формі. Не дочікуйтесь того моменту, коли реєстрація вищеперелічених податкових накладних в "Єдиному реєстрі" буде обов'язковою, оскільки підготовка до укладення такого договору потребує деякого часу.

Шановні платники податків! Цінуйте свій робочий час! Якщо Ви бажаєте подавати звітність засобами E-mail, але сумніваєтесь в своїх силах – податкова допоможе! В кожній райДПІ проводяться тренінги, під час яких податківцями надається консультаційна та практична допомога.

ДПА в Чернігівській області

Переглядів: 231 | Додав: держслужбовець | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Листопад 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Корисні посилання





















Операція бюджет





Copyright MyCorp © 2017Безкоштовний хостинг uCoz