Статтею 40 Конституції України гарантовано право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
В податковій службі області дуже серйозно ставляться до розгляду звернень громадян. Адже це не тільки засіб налагодження зворотного зв’язку з платниками, а й метод формування позитивного суспільного іміджу податкової служби як сучасної державної інституції.
Найчастіше громадяни звертаються до податкової служби з питаннями щодо сплати податку з доходів фізичних осіб, особливостей нарахування та сплати податку на додану вартість, оподаткування доходів підприємницької діяльності, контрольно-перевірочної роботи. Значну частину складають звернення, в яких громадяни повідомляють про відомі їм факти ухилення від сплати податків.
До ДПІ у Носівському районі за 2009 рік надійшло 2 письмові звернення громадян, а також 9 усних, за результатами яких було здійснено 9 прийомів громадян. Скарг в минулому році не надходило. ДПІ у Носівському році щомісяця здійснює аналіз та узагальнення отриманих звернень громадян для з’ясування причин, що їх зумовлюють.
Усі звернення, як письмові, так як і ті що надходять під час особистого прийому посадових осіб розглядаються вчасно, об’єктивно та в повному обсязі.
Платники податків мають можливість поспілкуватись з податківцями під час проведення семінарів, сеансів телефонного зв’язку "гаряча лінія”, на зустрічах в трудових колективах. Робота із зверненнями громадян знаходиться під постійним контролем і постійно вдосконалюється.
Начальник ДПІ В. М. Ігнатченко у Носівському районі
|