Все частіше небайдужі громадяни у зверненнях, які вони надсилають до податкової служби, повідомляють про тих, хто нечесно веде свій бізнес.
Протягом чотирьох місяців до податкової служби області надійшло 65 письмових звернень від громадян. Серед них - 57 заяв, 5 скарг та 3 інформаційних запити.
Найчастіше у зверненнях порушувалися питання контрольно-перевірочної роботи та сплати податку з доходів фізичних осіб. Надійшло також 6 колективних звернень, у яких громадяни здебільшого повідомляли про можливі порушення податкового законодавства суб’єктами підприємницької діяльності. Кожен факт, викладений у зверненнях, ретельно перевіряється працівниками податкової служби та у разі підтвердження вживаються відповідні заходи.
Для вирішення нагальних проблемних питань, що виникають у платників, у податковій службі працюють приймальні громадян.
З початку року керівники-податківці провели 128 особистих прийомів громадян. До речі, оцінюючи роботу громадських приймалень, 78% чернігівців, які брали участь у щорічному анонімному опитуванні щодо діяльності органів ДПС, висловили своє задоволення рівнем розгляду звернень громадян та організацією особистого прийому керівниками податкової служби області.
Відділ масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян ДПА в Чернігівській області.
|